När katten är borta dansar råttorna på bordet.

I helgen var det party hemma hos baby. Ner på undervåningen, ringa dit folk, tända brasan, sätta på musik och slänga fram cidern och bärsen. Vi blev ett ganska stort gäng och det var trevligt. Jag blev lagom full och glad, precis så som det ska vara. På lördagen var man lite sliten däremot och det var ingen höjdare att stressa iväg i regnet för att handla inför kvällens bestyr. Menmen det funkade, hade älsklingen vid min sida och då blir allt jobbigt genast roligare :) På lördagskväll röjde dom andra på men jag tog det lugnt och gick och la mig till slut. Inte ens partypinglan pallar ibland ;)

Bildbevis på snuskiga snuskiga äckliga oss med en varsin prilla i käften. Usch!


I söndags sov jag över hos Cicci och på måndag var det dags för folk att komma och spana in hennes lägenhet. Pinsamt värre men vi klarade det galant, eller hur Kokko? ;D

I tisdags hände det inte så mycket kul, jobbsökande, städning, diska, laga mat och ta hand om syster. Vi spelade ett nytt spel som var rätt roligt i och för sig, fast den lilla grisen vinner oftast över mig. ♥

Idag då?
Jag har träffat min kära Tinkerbell och varit ute och flängt med henne. Vi har betat av Solna, Djursholm, Mörby,
T-centralen, Fridhemsplan och Rissne. Fråga inte vad vi har gjort på alla dessa ställen, it´s our secret.
If we tell you, we must kill you. Muhaha.
 ... Ibland måste man ha fula dagar också!

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0