"Raka skallen och skrubba bort halva huden"

Torsdag var det idag då och jag har fått sömn inatt yesssss :) härliga puckar! Hygå sovde kvar här och vi hade inte tid att glo på någon film för det var så mycket skitsnack som var tvunget att snackas igenom först ;) Mysigt att vakna med någon och äta frukost tillsammans, mi lajkie.

Right now - Slängt i en maskin som tvättar för fullt och springer runt och småstädar. Ska även tvätta upp lite för hand sen tror jag. Duscha behöver jag också BIG TIME. Känner nästan för att raka skallen och skrubba bort halva huden typ, skabbigare sak än mej får man fan leta efter just nu.

 ... Emilie goes "nyttig!"

Det är så tråkigt att äta själv, är jag den enda som tycker det? Vill ha middagssällskap senare ikväll så funderar på att ringa och tracka mina medmänniskor.

Yeye nu ska jag fortsätta städa och plocka och spela Flipsyde - When it was good på högsta volym.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0