Countryside!

Tjeeeeeenare!!



Vad knasigt att jag har fått fler läsare nu när jag har varit asdålig på att uppdatera el bloggo. Kuligt :)

Jag har umgåtts och festat litegrann, kan lägga upp lite bilder sen när jag får dom.
Jägermeister+rökmaskin+tält= Skojj! 

I helgen var jag ute på landet för att umgås med mormor och morfar som var på besök och det var väldans mysigt. Vi solade, grillade, fikade och pladdrade massor. Alltid lika mysigt! Verandan är nästan klar nu och det är superfint där ute, väldigt stor skillnad mot innan. Skulle vara nice att dra dit ett gäng någongång och bara sola, bada, grilla, mysa och chilla. På söndagkväll beger jag mig dit igen, för dagen efter så ska det bli storkalas för lillasyster och hennes pappa som fyller år på samma dag. Moster och hennes familj kommer också på besök :)

Lite bilder klickade i helgen :)
         
     

Jag saknar min älskling!

Imorgon vankas det stan med bästa Kokko och senare middag med bästa Hugo och eventuellt bästa Klick.
På torsdagmorgon drar jag till Åland. Dagskryssning med papi och bästis, ska bli kul! :)

Pusspuss.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0