Trasig.

Jag är så himla trasig. Efter att ha sett en film idag så gick det inte att hålla inne smärtan helt. Jag tillät tårarna att rinna en liten stund innan jag frenetiskt torkade bort dom gång på gång. Tappade upp ett varmt bad och försökte behålla lugnet. Lyckades.
Allt jag gör nu är att ignorera ungefär, jag andas och sväljer varje dag. Flera gånger om dagen. Smärtan är så påtaglig hela tiden och jag orkar inte mer. Inte bara att jag inte orkar utan jag vill inte helt enkelt. Jag kan och det vet jag, men jag vill inte.




Jag vill nästan påstå att jag har bestämt mig nu.
Återkommer med ett långt inlägg om ett par dagar.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0