Din jävla idiot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kan inte beskriva hur mycket jag hatar dig och hur jävla fucking förbannat sårad och sviken jag är. Du bajsar till och med på mig som en vän i och med att du gör som du gör...Hajjar du inte det???

Någon måste ha pumpat i dig något skit eller så är du kär i någon liten slyna som du vill starta upp med. Jag köper inget annat, för du är inte dig själv nu. Inte den fina personen jag känner.

Jag ÅNGRAR att jag litade på dig. Har så jävla svårt att lita på människor och det kan alla jag känner skriva under på. MEN jag litade på dig och fyfan det borde jag inte ha gjort. Det borde jag inte ha gjort. Det borde jag inte ha gjort. Det borde jag inte ha gjort. Det borde jag inte ha gjort. Det borde jag inte ha gjort!!!!!!

Är inte bara så ruttet genomledsen att jag gråter hysteriskt och spyr emellanåt, jag är förbannad också!!! På mig själv, att jag lät mig bli så jävla kär och att jag började älska dig. För när jag börjar älska en person så slutar jag ALDRIG, det spelar ingen roll hur mycket du skiter i mig och ingorerar mig och behandlar mig värre än skit. Min kärlek dör aldrig för någon människa jag har börjat älska. Fattar fan inte hur folk kan göra så.. Dom kan inte veta överhuvetaget vad kärlek är för något. Du trodde att du älskade mig för att det kändes bra och du var kär för stunden, men du älskade inte mig!!!!

Din jävla IDIOT.

:´( ska gå till toan å typ spy snart igen tror jag, härligt......................

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0