Inaktivitet.

Jag är inte den mest aktiva bloggaren direkt men vafan. Jag har knappt varit hemma på en hel vecka nu eftersom jag i princip bosatt mig hos min boyfriend. MYSIGT VÄRRE! :)

Nu sitter han och glor på sitt jävla South Park så då passar jag på att datanörda mig lite..

Ikväll ska jag lämna detta näst för en stund iallafall och bege mig hem till kära koschlet för lite skitsnack, Let´s Dance och godis i mängder. Yeeey.

Morgondagen är fortfarande osäker, antingen blir det krök med bells och träffa lite gamla godingar eller så blir det krogen med baby kanske. Blir nog great oavsett.

Jag saknar mina bilder! En blogg utan bilder är ingen riktig blogg enligt mig höhö.

Nu ska jag hoppa på plutten i soffan och pussa på honom lite.

I´ll be back.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0