Torsdag!



Sovit pissdåligt men det är inget ovanligt nuförtiden.
Det första jag känner när jag vaknar är strålande smärta från axlarna upp i nacken och huvudet. Fuck vad tröttsamt. Mysigt att iallafall få vakna upp bredvid älsklingen♥

Har spenderat stor del av dagen i bilen och shoppade loss en aning på Coop Forum.
Riktig guldgruva det där.
Nu är morfar avklarad när det gäller julklappar och nästan alla tre systrar. Älsklingen är avklarad och även kusinen. Bravo till mig!

Nu ska jag laga lite middag och sen ska jag skriva lite julkort hihi..


Kommentarer
Skrivet av: Martina

jobbigt att inte kunna sova:/ hoppas du kan de snart!

2009-12-10 @ 19:13:19
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0