Tillfällig sinnesförvirring.

När jag gick loss inne på Coop Forum idag så åkte även en hårfärg ner i korgen.
Inte vilken hårfärg som helst, utan den hårfärg som jag har sagt att jag absolut inte ska ha igen på ett bra tag.
Nämligen rött. Jag har sagt att jag kan tänka mig mörktmörktmörkt och kanske även ljustljustljust men bara INTE rött!! Haha jag skyller på tillfällig sinnesförvirring. Nu är det bara tuta och köra.

Innan jul är det jag som återigen blir Rödluva. Återkommer med bildbevis när färgen sitter där den ska.


Kommentarer
Skrivet av: Blubbo

Undermedvetet vet du att det ända rätta är rött hår :D Du passar så oerhört bra i det! Ska bli kul å se bild sen ^^



Hahah, ja jag är ju som jag är. Menar, varför testa bara en när man kan testa alla xD Ska absolut komma en recention på min favorit soppa sen ^^

2009-12-10 @ 22:57:17
URL: http://blubbo.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0