Hurtbullen goes Törnrosa.

Inte heller inatt sov jag bra. Nu börjar jag bli irriterad, jag behöver min skönhetssömn god damn it.
Klockan nio gick vi ut och promenerade i cirka en timme iallafall och snackade dynga. Himla skönt efteråt att stå i duschen länge och bara låta vattnet rinna längs ryggen.

Efter duschen blev det en stor frukost och strax därefter somnade jag. Huvudvärken var ett ont faktum och jag försökte faktiskt somna en liten stund för att se om det kunde råda bot. Några timmar efter vaknade jag och huvudvärken var ett minne blott faktiskt, fast lite smått deprimerad blir man allt när man sovit bort halva dagen.

Sleeping beauty...

Nu: Invänta lasagnen som står i ugnen och äta lite vaniljyoghurt under tiden, så jäkla gott!


Kommentarer
Skrivet av: Tessan

Det tycker jag du ska göra, den köper man på netto eller i en ica affär,

2009-12-09 @ 16:18:10
URL: http://varframtid.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0