Fjärdedecembertjugohundranio.

Herre vad tiden går fort, redan fjärde december.
Det blev en natt med sömn till och från ett par timmar. Vid tolvtiden steg jag iallafall upp och bestämde mig för att möta dagen med en promenad i vanlig anda med den bästa. Vi fick sällskap av några hundar en stund också, en liten sötnos som jag tror var någon slags bulldog hoppade upp på mig och nafsade lite på mina händer. Tur att man inte är hundrädd! Åh jag vill så gärna ha en vovve, det är en sådan barndomsdröm som aldrig riktigt har försvunnit.

Nu ska jag fooda gärnet av min numera berömda gegg-maträtt.
Det går ut på att man helt enkelt tar vad man hittar i kylen och blandar ner det i en maffig ostsås och serverar med någon slags pasta. Idag kom jag över en kycklingkorv, några köttbullar och en paprikasnutt som snabbt hackades ner i min kryddiga ooostsås. Olagligt gott nästan.

Btw så vill jag ha en ny kamera, big surprise? Min SUGER och jag får inte utlopp för min kreativitet och mitt dokumenterande känner jag. Haha!


Kommentarer
Skrivet av: Cassandra

Sv; Ohja, du skulle åkt dit! Underbart vackert !

2009-12-04 @ 16:10:51
URL: http://cassandrababy.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0