Torsdagsevening.

Sitter redo med min smörgås med ost och gurka och mitt glas chokladdryck. I brist på annat ska jag krypa ner i sängen och kolla på Unga mammor.

Det kryper i kroppen på mig och jag vill så gärna, jag vill vill vill och jag vet att jag kan.

Fick ett samtal som var helt meningslöst och jag funderar på vad han ville egentligen, ha lite avlastning för någon minut kanske. Något är det. Pratade med den lilla en liten stund, eller ja hon bara upprepade samma sak hela tiden och till slut sa hon hejdå typ fyrtio gånger och sen tröck på någon knapp så det bröts. Men han ringde inte upp, som sagt helt meningslöst samtal. Hans tonfall och hans sätt att hela tiden anspela på vissa saker gör att jag ger mig själv ångest direkt.

Nåväl imorgon ska jag till psykologen och på kvällen kanske det blir party. I sann partypingla-anda!
Old pic på mig.


Kommentarer
Skrivet av: Hugo

Vad roligt att du bloggar lite oftare nu :D Varje gång ja klickat på din blogg idag har jag blivit härligt uppdaterad ;)

2009-08-20 @ 20:43:37
URL: http://theneverending.blogg.se/
Skrivet av: Johanna

Ååh det är alltid så roligt när läsare som inte gett sig till känna kommenterar =) Tack för fina ord, det betyder väldigt mcyket för mig ska du veta!



Förresten, kanske ska börja lägga upp lite flera recept.. har fått en del frågor om det faktiskt :p



KRAM

2009-08-20 @ 22:07:18
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0