The end.

Under kvällen har jag pratat i telefon med mina älsklingar :) Min pojkvän är sjukling och har världens hesaste röst, I like it haha men vill såklart att han ska bli frisk.

Annars har jag spenderat senaste timmarna framför datorn och tittat på mitt älskade Paradise Hotel Danmark. Jag hade missat finalen så nu fick jag se vilka som tog hem spelet iallafall.
Nick och Diana, inte mitt favoritpar men ändå värdiga vinnare! Hela sommaren har jag följt programmet och jag kommer sakna det massor!! Sjukt ytligt och falskt spel som går ut på att flörta gärnet och ljuga sig framåt i spelet ungefär. Ändå älskar jag det hihi. Jag som precis höll på att lära mig förstå lite danska!

Är det fler än jag som inte kunde låta bli att titta?




Nu är jag trött så nu blir det bums i säng. Imorgon ska jag umgås med min syster!

Godnatt people.  

Kommentarer
Skrivet av: Camilla

Jag har aldrig sett det.. men när svenska paradise hotel börjar, då ska jag kolla :)

2009-09-01 @ 20:14:00
URL: http://camtaylor.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0