Telefonsnack.

Lördag idag och jag har galet tråkigt. Var tänkt att eventuellt dra på tatueringsmässan idag men det sket sig. Hade varit roligt men har inte pengarna till det direkt. Väljer att spara mina små slantar till nästa fredag istället då det vankas party med dom bästa födelsedagsbarnen :D Kommer bli förjäkla kul tror jag.

Typ det enda jag har gjort idag är att prata i telefon och jag gillar inte ens att prata i telefon. Men med Bella så rullar timmarna på och vi får fasiken aldrig slut på samtalsämnen.

Kvällen ser ut som så att jag eventuellt drar hem till pappa och käkar middag och glor film eller liknande. Denna helg blir en vit helg för min del. Så var det inte tänkt från början men så får det bli. Ringde pappa för en stund sen och det märktes att han inte var speciellt pratglad, men jag insåg snabbt varför.

Jag: Hej det är jag, vad gör du?
Pappa: Kollar fotboll det är AIK som spelar det är AIK som spelar..
Jag: Jaha jasså så då stör jag?
Pappa: Alla stör! Det är AIK som spelar..
Jag: Okej ring upp mig sen.
Pappa: Hejdå hejdå hej hej..

Så nu medan jag väntar på att han ska ringa så kanske jag ska ta itu med en uppfräschning av mig själv. Duschen kallar.

Kommentarer
Skrivet av: filippa

fin blogg :)

2009-08-29 @ 17:34:02
URL: http://filippaoolovsson.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0