Ställer in och sommaren 2009.

Ikväll skulle jag egentligen gå på kräftskiva, men jag ställer in. Den här dagen har varit jobbig och jag funderar på att stryka den helt och hållet ur kalendern. Kom över en töntig lista som jag tänkte fylla i. I brist på annat.

Under sommaren 2009 har jag:

Druckit alkohol
- Yes.
Rökt -  Nej and I'm proud of it.
Varit full - Ja.
Däckat - Höh jo.
Varit på fest - Ja.
Fått minneslucka - Haha ja tyvärr.
Varit kär - Absolut <3
Älskat någon - Ja!
Haft ett förhållande - Ja <3<3<3
Fått ett sugmärke - Ja.
Gjort ett sugmärke - Ja.
Kysst en främling - Nej.
Sovit i samma säng som någon av samma kön - Yes.
Sovit i samma säng som någon av motsatt kön - Yes.
Gråtit dig till sömns - Ja.
Vaknat av att du gråter - Ja.
Skrikit ord som hora och slampa till någon - Nope.
Slagit någon på skoj - Haha jo kanske det.
Blivit slagen på skoj - Jajjemen.
Lärt känna över 10 stycken nya människor - Nej.
Varit på solsemester  - Nej.
Badat i havet - Nej.
Sett en hel fotbollsmatch - Yes.
Inte sovit på en hel natt - Ja.
Varit på sjukhuset - Nej.  
Sovit i över 12 timmar - Ja.
Spytt - Ja, usch.
Sett en film mer än 10 gånger - Nej.
Tagit någon på asset - Jajjemen!
Velat dö - Nej..
Åkt buss i över 10 timmar - I sträck? - Nej.
Varit ute en hel natt - Yes box.
Blivit tagen av polisen - Nix.
Svikit en vän - Nej, det hoppas jag inte.
Varit sjuk - Nej faktiskt inte.

Onödigt vetande? - JA!
Nu ska jag äta glass.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0