Refreshing!

Torsdag idag, veckan har gått fort tycker jag! Imorse vaknade jag hemma hos Hugo och vi låg och drog oss i sängen framför evighetsserien Våra bästa år. Mysigt! Fick prata en snabbis med hjärtat i telefon också och han jobbar på hårt :)

Efter att vi suttit och solat en liten stund så drog jag mig hemåt och sen dess mina vänner..SEN DESS...
Så har jag faktiskt tränat lite woho! Inte en dag försent och det kändes, men det var oerhört uppfriskande nu efter att jag tagit en lång dusch.

Nu sitter jag här och ska söka lite jobb och sippar på min inte alltför lyckade smoothie haha. Men jag är ändå grym med tanke på att det var första gången i hela mitt liv som jag faktiskt gjorde en smoothie. Har nog aldrig använt en mixer förut ens haha! Men lite uppfriskande blev den faktiskt, fast lite för tjock konsistens så jag äter den med sked haha.



 Krossade isbitar, cirka 4-6 stycken.
½ liten ananas
1 päron
Givetvis får man skala och kärna ur frukten först men det fattar ni nog ;)

Kommentarer
Skrivet av: Blubbo

hahah, är bilden fotad på din teve? ;P

woho, snart kanske vi kan börja träna tillsammans :D

2009-08-20 @ 13:35:11
URL: http://blubbo.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

vad duktig du är!

2009-08-20 @ 14:04:13
Skrivet av: Pinglan

Haha tack :D

2009-08-20 @ 15:01:26
URL: http://misspinglan.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0