Movietajm.


Min jädrans huvudvärk ger inte med sig, har haft värk i flera timmar nu. Ska hoppa i myskläder och bädda ner mig med lite kalkonmackor och havredryck. Tänkte se på filmen som går klockan 21.00 på kanal 9. "Ryktet går..." med underbara Jennifer Aniston. Kan inte komma på en enda film med henne som jag tyckt varit dålig, hon är en jättebra skådespelerska med stor talang.

Snygg som attan är hon också! Så vill jag också se ut när jag är 40.



Senare ikväll/natt är det dubbelavsnitt av Paradise Hotel också haha! Jag är helt beroende av den där serien alltså.
Nu ska jag stänga ner datan för idag!

Godnatt alla söta människor!

Kommentarer
Skrivet av: Marie Nellie´s Mamma

åhh tack så mycket vännen :)

2009-08-24 @ 21:45:16
URL: http://shiiitonge.blogg.se/
Skrivet av: Laila

nawh =) Gör du då? =)

2009-08-25 @ 01:00:55
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0