I'm not alone anymore.

Hemma alltså. Familjen har kommit tillbaka efter fyra veckors semester i annan stad och det var faktiskt den största anledningen till min storstädning idag. Annars hade jag inte ansträngt mig så mycket haha.
Satt nyss och kollade på ett romantisk drama som visades på fyran samtidigt som jag fikade citronmuffins och After Eight. Choklad och mint kombinationen måste ju vara Guds gåva till mig typ.

Nu har jag en grym spänningshuvudvärk och borde lägga mig och blunda egentligen. Synd att jag är så fruktansvärt rastlös ibland och tycker det är supertrökigt att ligga och vila.

What should I do..what should I do *hum*.. Paradise Hotel börjar om ungefär 1,5 timme så då ska jag iallafall parkera mig i sängen och glo på det och sen försöka sova. Jag är nog trött även om jag vägrar inse det. Klev upp vid halv sju imorse.

Aja wellwell visste ni att en drogad myra alltid faller åt höger? ^^

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0