I am a Festis!

Igår när jag var och handlade så letade jag efter festistetror med sugrör. Det gör jag alltid när jag är bakis. Det är mina bakiscravings har jag kommit fram till, saft men framförallt festis!

Såg att det fanns två nya smaker och var självklart tvungen att testa båda.



Watermelon/Passionfruit: Lät fruktansvärt gott eftersom jag vanligtvis älskar melonsmak. Men den här smakar avslagen Fanta Exotic nästan exakt. Helt okej, men påminner mig för mycket om groggvirke så den blir inte sådär härligt fräsch och uppfriskande. Kommer dricka upp den men kommer nog inte köpa igen.

Pear/Kiwi: Höga förväntningar där med, kiwi är ju så gott! Men icke sa nicke, den gjorde så att man blev helt slemmig i halsen. Påminner också om en avslagen grogg typ och det är inte det jag vill ha utav en festis. Jag kommer inte köpa den igen och jag tror nästan att älskling får dricka upp den här också.

Tacka vet jag apelsin som är underbart god och min stora favorit cactus/lime!

Kommentarer
Skrivet av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

Hur står de till med dig idag? =)

2009-08-23 @ 15:22:32
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0