Huuaa mina ben!

Nu är jag hemma från stan och jisus vad jag har gått idag. My legs are hurting! Börjar jag bli gammal och bräcklig redan eller är det bara det att jag är så fruktansvärt otränad?
Det ska jag försöka få lite ändring på iallafall förhoppningsvis. Idag ringde dom från ett gym och nästa vecka ska jag troligen träffa en tjej för att snacka lite och sedan provträna under en vecka :) Det kommer bli kul!

Alltså det är så himla skönt att sitta ner nu så ni anar inte haha.. Cicci och jag har härjat runt hela dagen och letat efter diverse presenter och jag har varit på jakt efter min jacka som jag spande in förut. I hela stan är den slut och ska tydligen inte komma in något mer, i Solna var den också slut men kommer komma in någongång den här veckan. Då ska jag fasen hugga en.

Nu ska jag käka middag (hungrig) och kolla gårdagens avsnitt av Paradise på datan, då jag tyvärr somnade igårkväll. Haha jag måste ju uppdatera mig innan nattens dubbelavsnitt ;)

  

Några fjöntiga bilder.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0