Helgen.

Ingen extraordinär helg precis, men mysig för det. I fredags umgicks jag mest min kära Hugo och vi stekte pannkakor och käkade i solen, kollade på burken och bara myste :)

Fredagkvällen spenderade jag med baby och vi bara chillade tillsammans, lyssnade på massa musik och drack öl. Det var trevligt och jag sov kvar där. På lördagen tog vi det vääldigt lugnt haha men till slut kom vi hem till moi och käkade Tacos och kollade på film. Han är lite trött på mig och mina tacoscravings så nu lär det inte bli det på ett tag, med honom iallafall hihi.. ;)


Söndagen innebar mera häng med min älskling och vi drog oss till honom igen, där vi spelade spel och gick på långpromenad med vovvsi ♥. På kvällen gjorde vi köttfärsbiffar och lite annat och parkerade oss framför filmen "Nyinflyttade i Beverly Hills". Den är väldigt underhållande och längesen jag såg så det var nice. Älskling pallade inte trycket sen efter filmen och somnade in efter att vi såg det nya världsrekordet på 100 meter. Sjukt nog satt jag uppe i några timmar till och betade av två filmer till. "Beethoven 2" och "Lovligt byte". Jag förstår varför jag älskade och fortfarande älskar Goldie Hawn , så himla rolig skådespelerska. Gillar alla hennes filmer som jag har sett.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0