Det kliar i mina fingrar!

Sagt och gjort så drog jag till Solna för att dreggla på alla fina höstkläder. Och fina vad dom!! Det kliade galet i mina fattiga shoppingfingrar. Förälskade mig litegrann i en mysig kofta, en scarf och flera par skor och även en jacka som jag troligen ska investera i nästa vecka. Jag har fortfarande pengar kvar på mitt presentkort jag fick när jag fyllde år så det är härligt :D

Nu sitter jag här hemma igen och har precis varit och hämtat lillasyster på fritids och nu ska vi laga någon god mat tänkte vi. Sen bara måååste jag sitta och bläddra och inspireras av nya IKEA katalogen som kom hem idag, samt nya MIO katalogen :) Jag är en sucker för fin inredning och nu kommer det klia ännu mer i mina små fingrar. Livet är hårt.


Kommentarer
Skrivet av: Jennie

Tack så mycket, glad jag blir :)

2009-08-19 @ 17:58:50
URL: http://unreal.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0