Det här är en rubrik.

Hej mina vänner. Jag behöver börja träna. Jo Hugo, du såg rätt jag BEHÖVER komma i form. Framförallt så vill jag ha tillbaka min gamla kropp med lite extra muskler på det gärna och en bra kondition. Ett jäkla plus i kanten vore ju om min smärta försvann lite också! Sen har jag inga pengar till att köpa nya kläder och det är inte mycket jag kommer i längre tyvärr. Jag försöker sparka mig själv där bak och jag hoppas att jag ska ge mig fan på det här nu. Droppen var tidigare idag när jag inte kom i ett par av mina jeans, som dessutom är baggyjeans haha! =/ 

Det är skönt att skjuta på saker, så det är morgondagens problem. Nu ska jag återgå till sängen med en skål jordnötsringar. Fyfan.

I väntan på Paradise Hotel of course ;) Everyday...
Sen ska jag försöka sova. So this is godnatt.
PUSS.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0