On the run...

Bloggandet ligger på hyllan, mycket pågrundav att jag sällan är hemma. Har inte sovit hemma på evigheter. Min nuvarande livsstil kan beskrivas som "on the run", antingen bor jag hos den ena eller den andra. Ingen livsstil som håller i längden såklart men just nu passar den mig utmärkt och jag är faktiskt gladare än på länge! Mår mycket mycket bättre :)
Vet inte huruvida min medicin spelar in heller och läkarbesöken och så vidare men jag har inte upplevt någon stark ångest på ett jäkla bra tag nu, Såå skönt!! Rädslan över att hamna där nere igen finns hos mig då och då men jag försöker verkligen att se framåt och ha en positiv syn. Jag är så jävla värd det.

Idag är det onsdag och jag sitter hemma nu för ovanlighetens skull eftersom jag ska passa lillasyster senare idag. Mot kvällen bär det av igen and fuck I like it :D

En lättad JAG.

Kommentarer
Skrivet av: Hugo

vad glad jag blir av att du mår så bra :D

2009-04-06 @ 17:37:27

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0