I try I try I try

I really do try.
Kom hem för ett par timmar sedan och har mest tagit det lugnt efter min promenix, hurtbulle minsann! :) Jag hoppas på att min motivation inte ska släppa och att jag ska orka börja röra lite mer på mig. Det skulle nog vara väldigt bra för mig både fysiskt och psykiskt, som för dom flesta höhö. Om min ständiga värk i axlar, nacke och rygg skulle kunna lätta lite så vore det toppen och jag skulle ha färre dagar och framförallt kvällar med huvudvärk och spänningar i hela jävla kroppen. Så ut och rör på dig din jävla lata soffpotatis till kvinna!! (beordrar mig själv 8-))

Just nu sitter jag och varvar jobbsökande med lite funderingar på vad man kan tänkas hitta på för kul på min födelsedag. Förra året blev det en mysig tjejmiddag med dom bästa, men det här året är jag mer sugen på parteey! Helst av allt en kryssning. Vill du följa med? ;) 

Min dator har fortfarande en allvarlig störning som gör att jag inte kommer ut på nätet och därmed inte kan lägga upp några bilder and so on eftersom jag inte har ett piss på den här datorn jag sitter vid nu. Skulle kanske kunna skicka över dom men palla. Nu blir det Lasange och långfilm och sen tar jag itu med livet lite till :) Ikväll blir det att möta upp koschlet och vandra hem till henne.

Jag saknar min älskling!

Saknar er också, känns som evigheter sedan..

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0