Lek och pizza^^

Jag och syster var som sagt ute och lekte idag. Mysigt faktiskt, men shit vad kallt det har blivit ute. Vettefan hur jag ska klara en hel vinter utan vinterskor och hela byxor :S haha jobbigt jobbigt..

När vi var ute så följde min kamera med och jag tog en herrans massa bilder. Här är några av dem:

    
     

Hur mysigt var det inte att få käka varm pizza framför The Hills när man kom in från kylan? - Jo väldigt mysigt!

Nu ska jag ta mej en kopp choklad och ringa min sötnos strax...

PUSS!


Kommentarer
Skrivet av: Hugo

Sötaste flickan:) Hälsa henne från sin favoritNattis och hälsa att ja kommer och leker med henne snart!! <3

2008-10-29 @ 14:21:42
URL: http://nattisbjorklund.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0