Klimakteriekossa + Köttyxa = Sant.

Det är något speciellt med fredagar alltså. Jag kan inte komma på varför det känns i hela kroppen att det är fredag. För mig är det ju inte direkt någon jättestor skillnad på en tisdag och en fredag. Det är vell kanske det här med festandet. Ibland så blir fredagar väldigt roliga dagar och ibland blir det veckans mest tragiska dag. Allt beroende på hur man väljer att spendera sin fredag. När jag säger fredag menar jag ju egentligen fredagkväll. There´s were all the action is^^

Jag har ingen aning om hur min kväll ser ut, det lär jag märka på min omgivning och mitt humör. Fan att mitt humör ska styra så sjukt mycket. Jag är som en klimakteriekossa med rediga humörsvängningar.. Ständigt! Faktiskt väldigt påfrestande för psyket, måste försöka göra något åt det för det lär inte vara speciellt hälsosamt i längden.

Shit asså mina grannar har verkligen någon psykisk störning dom också. Med jämna mellanrum sätter dom igång och spelar en fett störande låt med väääärsta basen.
Huvudvärkstablett? - Ja tack. Öronproppar? - Ja tack. Köttyxa? - Ja tack!

Nu ska jag till banken och systemet tror jag. Hejdå!

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0