Jag är kär!

I en Barbecue-sås :) Närmare bestämt Heinz nya barbecue-sås. Så jädrans god!! Det går kanonbra att marinera kyckling och kött med den eller bara ha den att doppa i. Jag har nyss doppat potatisklyftor i den och det var extremt gott. Testa! ;)



Annars har jag varit ute på promenad idag med Kokko och snackat massa skit och spanat på hus. (JAG VILL FLYTTA!)
Efter lite motion belönade vi oss själva med lunch och fika på SevenEleven, haha typiskt oss! Pasta med skinka i gorgonzolasås, visserligen väldigt gott men så ruskigt lite man fick för pengarna. Komiskt lite verkligen, vi ska aldrig mer käka det där. Skämmes tamefan! Efter några timmar var det dags för henne att bege sig mot Fridhemsplan och jag styrde kosan mot far min. Där lekte jag med det lilla monstret och passade på att käka middag där också^^

Nu sitter jag här hemma och kollar efter jobb och lägenheter (letar som en tok till dig med Klunk). Jag väntar också på att "A shot at love" ska börja. Serien som handlar om Tila Tequilas jakt efter kärleken. Galet sjuk serie men jäkligt underhållande ändå.


Ibland är hon grymt snygg.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0