Ironic.

Nu gråts det^^
Fast det är inte jag som gör det, men det är på grund av mig. Känns skönt att veta.. NOT!
Försök inte viska för jag hör allt ändå^^ Trevligt att du vänder dig till honom för att prata om "problemet" också. 
Var det dagens svek kanske? hum..det är iallafall kvällens. Tack för den. Jag kan inte bo kvar här mer nu. Får hitta en lösning.

Fy satan vad jag hade behövt dig nu. Jag må låta extremt deprimerad, men det är okej för det är jag just nu. Jag må också låta otroligt negativ och det är också okej. Jag låter kanske en aning självisk också och det är möjligt att jag är för stunden. Du VET att jag hade ställt upp för dig no matter WHAT. Speciellt om du hade mått såhär dåligt. Du kan ringa mig mitt i natten och jag kan vara astrött och jättesjuk, jag hade kommit ändå och det VET du. Menmen..

Kul att ni försöker dölja konversationen nu förresten, riktigt bra jobbat ..jag anar Ingenting av vad som nyss diskuterades bakom min rygg.

Om man ska ta och skjuta sig i huvudet kanske...tål att funderas på.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0