Halloween!

Tjabba!

Jag varit dålig på att uppdatera, Yes I have. I tisdags var jag och älskling i Vällingby där vi käkade och gick på bio. Vi såg "Patrik 1,5" och jag fullkomligt älskade den! :) Filmen lockade fram både skratt och tårar, precis som en bra film ska, så den rekommenderar jag absolut! Runt 22-tiden åkte vi hem till älskling och fortsatte filmkvällen och svullade godis. Tog några ruskigt fula bilder som jag kanske lägger upp senare när jag orkar.

Halloween idag dåra... Ingen halloweenfest för min del inte, tyvärr! Hade varit skojj. Istället blir jag hemma med ett par cider och drinkar och jag lär kanske få sällskap av ingen mindre än Korvklunken #1. Blir nog trevligt!

 ... Sexig som få.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0