Julkänslor idag.

Lill-lördag idag minsann. Fast inte ska jag fira inte nejnej. Det får vänta till på fredagkväll typ^^

Jag känner mig på bra humör just nu :) Har spenderat större delen av dagen med Klicken nämnligen. Vi tog en prommis till sumpan och jag uträttade bankärenden och sedan knallade vi runt i affärer. Klick köpte sig lite smått och gott på Åhléns, som jag tror kommer bli superfint!

Första dagen idag som jag har fått julkänslor hihi. Det beror nog på att jag var vinterklädd med mössa,halsduk och vantar och även att det snöade. Vi gick in i våran "vanliga" inredningsbutik och sniffade på alla gooda doftljus och jag fastnade som vanligt för det stora vanilj-ljuset aaaaaah give me! Allt julpynt överrallt är så himla mysigt och längtan efter julen stiger i kroppen. Efter att vi hade promenerat runt i kylan ett tag så gick vi in på ett café för att värma oss med en kopp varm choklad och lite skitsnack. Eller nej mycket skitsnack.



Så tack så mycket för den här dagen! Jag blir alltid så glad när jag umgås med dig och jag har alltid trevligt med dig! Tack för att du är min vän och orkar lyssna på mig i vått och torrt. Jag uppskattar dig!
PUSS.

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Åh tack söt, du är alldeles lovely! Alltid, i vått och torrt, för att du orkar med mig :P

SLISK PUSS

2008-11-19 @ 19:41:38
Skrivet av: Anonym

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-11-19 @ 19:46:15
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0