Check!

Idag har jag inhandlat de flesta julklapparna och det är inte ens första december än. Hur bra är inte jag på en skala? :)
Det känns riktigt bra faktiskt, så slipper man lite av den värsta julruschen sen och kan koncentrera sig på mysiga saker istället. Jag hoppas på att jag ska julbaka med min bästis och julmysa med min pojkvän, slå in julklappar med min syster och planera inför julen med min mamma. Men framförallt hoppas jag på att det blir en riktigt mysig jul i år :) När jag säger jul så menar jag inte bara själva julafton utan nästan hela decembermånad. Alla förberedelser är så otroligt mysiga dom med.

 

Den andra december är det jag som ska baka lussebullar minsann! 8-)
Med julmusik dånandes^^ Hihi..

Kommentarer
Skrivet av: Hugo

hahaha vi har samma rubrik på våra bloggar utan att jag sett att du hade check!!

2008-11-21 @ 12:03:59
Skrivet av: Emma

Oj hjälp vad duktig du är ! :)



Du måste berätta vad du köpt sen! På msn eller nåt där ingen kan tjuvkika, hehe! :P

2008-11-22 @ 12:53:51
URL: http://emmsilooo.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0