Ny soffa.

Har varit sjuk hela veckan typ, en envis jävla förkylning som vägrade ge med sig. Nu är jag iaf på bättringsväg och det känns super! Imorgon ska älskling sova över här också, så vi ska ha myskväll då wiiie :)

Halva dagen spenderades i sängen med en bra bok som jag har lånat av Hugo, har läst lite mer än halva nu och jag gillar den verkligen! "Två systrar" heter den och är skriven av Anna Maxted. Det är första gången jag läser något av henne, men kanske inte sista. Hon skriver imponerande bra.

Annars har jag hämtat syster från fritids idag och vi har också fått en ny soffa :D En riktigt stor och maffig sak i någon slags valnötsbrun färg med diván på sidan. Med tanke på att vi har haft våran gamla soffa i ungefär tjugo år så var det på tiden att förnya vardagsrummet lite och det blev jättefint faktiskt :) Nu kan minst två personer ligga helt utsträckta, något som var extremt trångt förut. 

För att fira vår nya soffa så köpte vi pizza och käkade tillsammans hela familjen, något som är ytterst ovanligt hemma hos oss. Jag bor i princip annars i mitt rum, det vill säga jag tillbringar typ all tid hemma instängd där. Nu är jag iallafall proppmätt av en fet Calzone och gott som fan var det också^^

Kommentarer
Skrivet av: Hugo

Låter underbart gott med Pizza!!!! ja åt pannkakor med vaniljssmak, inte heller helt fel;)

2008-05-22 @ 20:20:54

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0