Helgens bestyr.

Jag och Billy var och kryssade med Cinderella i lördags och vi har haft jättetrevligt :) Det blev en stor hamburgertallrik, två långa besök i taxfreen och ganska mycket "promenader" runt om i båten. Vi satt och kollade på Eurovision song contest och drack lite, men drog oss tillbaka efter ungefär halva programmet. Mysa i hytten äger^^  :)

Idag vaknade vi runt 06.00 av att vi i princip stutsade i sängen, vår hytt låg precis ovanför motorerna och när båten la till i Mariehamn så var det bullrigt värre. Fast vi kunde somna om som tur var..
Vaknade istället runt 10.00 och gick upp på däck i solen och njöt ett tag, härligt! Och faktiskt helt sinnessjukt att jag verkligen njöt av att vara ombord på en båt. De som känner mig vet att en mig plus en båt inte är likamed harmoni.
Klockan 13.00 var det dags för Viking Lunchbuffé och visst fan åt vi. Det roligaste är ju dessertbuffén, jag plockade på mig glass med chokladsås och kolasås, tårta, chokladmousse, paj med vaniljsås och även någon dallrig vit sak. Lovely! Efter käket så var det raka vägen till Fun Club och där pimplade vi drinkar så det stog härliga till hihi..
Vi vann lite pengar på en spelautomat också.

Hemfärden från båten kan jag bara sammanfatta i ett ord, Kissnödig!
Så pass att vi var tvungna att kliva av i sumpan och låna toan på en pub, sen att vi blev kvar nån timme med två öl och cider är en annan historia..
 
575719-5

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0