Happy birthday.

Typ iallafall. Jag fyllde år för exakt en vecka sedan, nu är man 21 år woho!  Hade en mysig dag med tårta, Cicci och syster.  Det var många som kom ihåg mig också och det känns ju alltid kul. Eftersom jag fyllde år mitt i veckan så bestämde jag mig för att fira mig själv i lördags istället, så då blev det tjejmiddag och myspys...
Jag bjöd tjejerna på grönsaker,frukter och brödgrejjer med en hot dip jag hade gjort som en slags förrätt och det blev gott! Till varmrätt blev det Sweetchili marinerad fläskfilé, pommes frites och bearnaisésås med en maffig sallad och lite vitlöksstekta champinjoner vid sidan av, också det blev en höjdare! Som efterrätt blev det kladdkaka med jordgubbar och vispgrädde. Okej att jag råkade vispa grädden lite för hårt men äsch! Självklart agerade jag även bartender under kvällen och blandade P2's i mina nya cocktailglas med sockerkant och limeskiva.
Jag kände mig grymt nöjd och imponerad av mig själv, att jag lyckades med alltsammans. Det var dessutom skitroligt att planera allt i detalj och styra upp sånt här, måste göras fler gånger!
Tack för att ni kom och gjorde min kväll! ♥

Alla recept hämtade jag från www.recept.nu


Kommentarer
Skrivet av: Nattis

Godaste kladdkakan EVER..har t.o.m berättat för dom här om den;)

2008-05-22 @ 00:10:01
URL: http://nattisbjorklund.blogg.se
Skrivet av: Cicci

Aa håller me nattis! o du hade gjort de så fint där hemma
kändes riktigt mysigt! Extra plus får du för dom snygga drinkarna ;)

2008-05-23 @ 22:23:15
URL: http://detejagsomecicci.blogg.se

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0