Det var som fan.

Sitter hemma och väntar på att familjen ska dra till landet, så jag och baby kan påbörja våran myskväll. Det blir film och glass med chokladsås :) givetvis massa gos också hihi.

Min pappa ringde nyss och han är hemma från Milano nu. Jag frågade om han kom hem ensam men tydligen inte, min lillasyster fick han med sig hem, trots alla odds. Det ska bli riktigt konstigt att träffa henne nu efter cirka sju år. Jag är förberedd på att det kommer bli mycket svackor och känslor de närmsta dagarna, om inte åren till och med..
Detta kommer att bli mycket intressant.

Kommentarer
Skrivet av: Cicci

Koshlet får höra av sig till mej om de blir allt för jobbigt!! Lr de får du ju göra i vilket fall som helst.. Hoppas de går bra!! Pöss

2008-05-23 @ 22:25:30
URL: http://detejagsomecicci.blogg.se
Skrivet av: Hugo

Oj! Spännande..:) Vad härligt, du får inte bara en lillasyster, hon kommer få tillbaka sin (coola häftiga balla) storasyster! Vi kan svacka och humörsvänga tillsammans! U know where i am

2008-05-24 @ 18:59:03

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0