Suckola Ruccola Salladsdressing.

Suck på den här sidan! Det ska krångla hela tiden och man blir inte lite frustrerad. Gusch jag har så himla tråkigt på kvällarna helt lonely. Önskar att min baby var här!  Menmen what to do? jag får roa mej själv helt enkelt.

Jag och älskling pratar redan nu om en ny kryssning, vilket jag och Ange också gjorde tidigare idag. Fortfarande helt sinnessjukt att jag längtar efter att åka båt, nu när det är sommar och varmt är det ju bara så jäkla härligt! :) Vi snackade om att det vore kul om man var ett lite större gäng den här gången..

Näej ska man glo på lite sex and the city nu kanske och käka något hum.. Jag blev fan sugen på en stor fet Ceasarsallad nu, too bad att vi inte har det hemma.

Fick förresten försenad födelsedagspresent idag från Italien, ett gulligt kort med en massa text på italienska, som jag inte förstod ett piss av, men jag gissar på att det var något gulligt. Fick även ett presentkort på SF, så nu kan man gå på bio snart igen woho!

Ciao!


Kommentarer
Skrivet av: N I C O L E

Hehe ja det hoppas jag med :)

2008-06-10 @ 17:26:53
URL: http://kiwiz.blogg.se/
Skrivet av: Sara

Ja, krånglar jämt! Själv fick jag avsluta min förra och starta en ny. Lite tråkigt men sånt får man ta. Hoppas bara mina läsare flyttade med mig =)

2008-06-10 @ 19:18:07
URL: http://0bstinat.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0