Onsdag idag.

Idag har jag varit på banken, finally. Det gick ju faktiskt smidigt trots allt. Lunchade med Kokko på Food Court i sumpan. Smarrigt värre med friterad kyckling och sötsur sås! Jag brukar ju oftast beställa det när jag äter på kinarestaurang och det här var ju något billigare, så det kan ju vara ett bra alternativ. Speciellt till lunch, då jag inte brukar tycka att det är värt att spendera lika mycket pengar som på en middag. 

    ... Det var mer mat men jag åt lite innan bilden togs.


Har också köpt present till en liten filur :) Eller en del av presenten iallafall. Det kommer nog bli bra!
En sväng inne på systemet hann jag och kokkoluren också med. Köpte lite cider till fredag, midsommar och allt!  Jag och Cicci tänkte nämnligen grilla lite gott och pimpla cider, man kan ju hoppas på soool!!


Näej nu måste jag fortsätta följa våra Svenska hjältar! Hitills har det inte varit någon kanonmatch för Sverige men sånt kan ju vända fort... hoppas hoppas hejja hejja SVERIIGEEEE!!!

   ... Haha en bild på mig tagen av Hugo uppe i Dalarna :)


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0