Long time ago.

Nu var det ett tag sen som jag bloggade sist. Kan delvis skylla på magsjuka/matförgiftning. Vaknade upp i fredags runt sex tiden av att jag mådde sjukt illa, det blev att springa på toa och spy. Det här upprepades cirka sju gånger under dagen och fyfan vad det inte är kul alltså. Jag har tur som har en fantastisk mamma och en underbar pojkvän som tog hand om mig i omgångar haha, all kärlek till er!
Det blev alltså en lugn och mysig lördag också med film och tacokväll.
 
Idag då? Jag har umgåtts lite med syster och mamma. Denice såg så himla liten ut idag haha jag tänkte på det flera gånger, min lilla pluttis! Jag har även sökt ett antal jobb och legat på ballen och solat emellanåt, svettigt men skönt! Klockan sju slutade Kokko och då åkte vi till kista för att kolla runt lite men viktigast av allt, för att hämta ut SEX AND THE CITY BILJETTERNA!!! :D wooohooo! Så nu har jag dom i tryggt förvar och vi ska alltså gå på premiären den 21 juni wiiiiiieeeee :) Ska bli så himla kul! hihi..

När kista var stängt kunde jag inte riktigt skiljas från mitt koschel, så jag följde med henne hem och vi snackade mer skit i nån timme eller två.


Btw så har jag ritat en sak idag som jag funderar på att kanske tatuera in nånstans, får se! I like it though.


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0