I´m gonna be a Miffo for a loong loong time :S

Fuck fuck dubbelfuck! Jag ringde nyss till tandläkaren för att boka tid. Måste ju verkligen fixa till min lilla tand nu, men vet ni vad hon säger?!? För de första typ skrattade hon åt mig, otrevligt måste jag säga! Sen kollade hon efter akuttider och den första var den 25:e JULI (!) Det är ju förfanken år och dar dit :S .. Och det ska vara en akut tid, stackars dom som har stora problem med enorma smärtor och så vidare! Så nu ska jag ringa dit varje morgon i hopp om att de har blivit några avbokningar. Suck! Eller så vänder jag mig till en privattandläkare istället. Funderar nästan på det, mamma går hos en som ska vara bra tydligen.

Nu ska jag äta nudlar och ringa mor min och gnälla på folktandvården och den otrevliga kärringen i växeln.

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Haha näääe stackars koshel!! kan inte låta bli o le brett för mej själv ändå men du vet att de inte e illa ment, u know me. Ja jag tog ju dej på fullaste allvar vettu så nu e jag igång med bloggandet ;) pöss

2008-06-17 @ 23:15:38

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0