Besegrade och brudjävel.

Fan då! Man hade ju på känn att Sverige skulle förlora, det var ju definitivt inte en av deras bästa matcher. Så var vi ute ur EM nu också, TRIST! 

Förresten shit vilken störande tjej det var på tunnelbanan idag. Inte nog med att hon granskade mig från topp till tå och glodde snett som fan, hon skräpade ner jättemycket! Jag förstår inte hur man tänker om man sitter och käkar massa och dricker festis och sen slänger allt på golvet. Trodde för en sekund att hon tappade det, men nej (!) Människa tar fram en banan och tar några tuggor och sen slänger hon den på golvet också utan en min. Självklart kollade jag på vad hon gjorde och hon typ spärrade upp ögonen och stirrade på mig. Hade varken tid eller ork att börja säga åt henne, men det ångrar jag nästan nu att jag inte gjorde. Synd att vissa ska bete sig sådär!

Nu blir det att käka lite chips och godis och hålla koll på filmen jag spelar in. "Speed 2 Cruise Control" går på tv 6 och jag bandar in den så älskling och jag kanske kan glo på den imorgonkväll :) Hoppas han mår bättre då bara, plutten. ♥

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0