City, psykkärring och nattbad :)

Fredagen spenderade jag med Cicci i stan. Mellan 10-17 sprang vi omkring i folkvimlet. Vi spanade in rean och försökte hitta några fynd. Trots att jag provade massa saker så var det inget som klickade förutom ett linne på Gina Tricot, som dessvärre inte var på rea. Cicci däremot köpte ett par skor och diverse andra kreationer :) Bland annat en klänning från H&M som var skitsnygg! Hon kommer bli asläcker i den ;) 
Efter många timmar blev till och med vi halvtrötta och laddade batterierna med lunch på donken och fika i gallerian. American Cookies is the shit!

  ... Mitt nya linne! Jättefint, speciellt om jag lyckas bli lite brun. Annars får jag fejka^^

När jag kom hem så var det dags för middag och jag smällde i mig resterna från Lasagnen. Sedan kom min älskade Hugo hit med en flaska vin under armen. Det blev förfest á la Hugo och Mille :D Det är så mysigt att bara snacka skit och dricka drinkar!

  

Vid halv tio ungefär så drog vi oss mot fridhemsplan för att sedan byta tunnelbana. På perrongen gick det omkring en psykkärring som skrek på tyska åt allt och alla. Jag blir rädd för riktigt psykiskt sjuka personer som beter sig underligt, man vet inte vart man har dom. Hon skrek att hon skulle döda alla och skjuta någon i huvudet och grejjer, samtidigt som hon blandade sina hot med lite operasång. Det som till slut gjorde att jag slappnade av lite, var när en man erbjöd kvinnan en halstablett och sa att det var bra mot halsen, Haha komiskt! Man undrar ju verkligen vart alla ordningsvakter är när dom behövs.. En sen fredagskväll i fridhemsplan borde det finnas någon/några på plats tycker man.
Väl framme så mötte vi upp Karin och styrde kosan mot Debaser. Det var första gången jag var där och det var ett mysigt ställe. Dock lite mycket folk och trångt för att det ska få toppbetyg av mig. Skönt var det iallafall att sitta på uteserveringen och dricka cider/drinkar/öl så det stog härliga till. En stund senare kom även Louise och Alex, trevligt!






Det enda som inte var tipptopp direkt var att man fick gå på utedass! Jävligt läskigt med en ostadig låda som man går in i och ska sätta sig på ett nästintill överfyllt hål, detta medan det är kolsvart där inne. På slutet av kvällen gick det dock finemang höhö.. Kan nog ha nått att göra med alkoholkonsumtionen. I dassköerna hittade jag dessutom alltid roligt folk och snacka med så det var ju kul haha.

Jag var inte i säng förrän vid sjutiden^^  Och då hade jag och Hugo precis genomfört våran otroligt "smarta" idé innan. Nämnligen att ta ett impulsivt fyllebad i plaskis hahaha :) Det var riktigt roligt!

   


I lördags spenderades större delen av dagen i sängen med en pasta alfredo och daimglass. På kvällen drog jag mig dock till sumpan och hem till Cicci och Pola. Vi kollade på "Cast Away" och sen sov jag kvar i deras soffa.
En mycket trevlig helg! Det var bara en person som saknades, men han får jag träffa snart. På tisdag bär det ju av på födelsedagskryssning också, min favorit Klick fyller 21 år och ska firas! :D


Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0