02:58

Jag börjar bli trött nu. Imorgon är det midsommar och jag ska möta upp Kissi och sen ska vi handla. Engångsgrill och allt gött som vi ska käka.. Yes, det blir grillning som står på schemat imorrn med några cider och jordgubbar om jag får bestämma :) Kanske går vi förbi någon midsommarstång också.. Då måste jag bara ta en bild!
Hoppas min älskling mår bra imorgon också, så jag kan möta upp honom sen mot kvällen. Vore mysigt att få sova tillsammans! ♥

Just nu ska jag bara sitta och vänta på att ljuset ska komma, så jag vågar gå och lägga mig. Det är läskigt att vara ensam hemma på nätterna. Jag har blivit en riktig mes, var tuffare förut :P
Tur att msn finns! Just nu är det Hugo och Hankypanky som underhåller mig :)

Men jag ska vell snart krypa ner i soffan (känns tryggare att sova där än i sängen hum...) och kolla på något tråkigt så jag kanske somnar in. Måste ringa tandläkarfan imorgonbitti också.

SOV GOTT!

Kommentarer
Skrivet av: jessica.

Filmen var verkligen jättebra! :) haha rolig också. ha det bra!

2008-06-20 @ 11:13:54
URL: http://livetenligtjessicaah.blogg.se/

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0