Syster yster i stora lass.

Jag var helt sjukt galet trött imorse när älskling åkte till jobbet. Det blev till att lägga sig att sova någon timme till och för en gångs skull så kunde jag det också. Helt otroligt underbart att sova.. Jag behövde det! Strax efter nio ringde mamma och meddelade att de var på väg hem nu för att hon skulle till läkaren, plus lite andra ärenden. Då blev det lite fart på mig trots tröttheten. Duscha, bädda sängen och städa upp lite på rekordtid. Det var jättemysigt att träffa syster igen, efter nästan två veckor börjar man sakna den lilla grisen :)

 ... Otroligt söt bild, som jag tog på henne förra sommaren.

Om en stund drar de sin kos mot landet igen och jag ska träffa pappa och syster 2 och 3. Ellsis har vattkoppor nu stackarn. Det ska bli kul att träffa dom igen, eftersom det var ett tag sen nu. Små barn växer ju så himla fort så jag måste passa på att träffa henne mycket, medan hon fortfarande är en liten plutt.
Vi ska säkerligen bara vandra runt lite i sumpan och njuta av sooolen :) Skönt! Sen ska jag träffa min baby igen och vi ska hem och leka kockar.


Syster nummer 2, med charmigaste gapskrattet. Haha!

Nu måste jag kila.. Ska få skjuts^^
PUSS.




 





Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0