Party, Minigolf och värme.

   

I fredags var det partydags på kvällen minsann!
Jag och baby förfestade här hemma först och hade jättemysigt. Drack nog 4-5 cider innan vi tog taxi till metropol, där vi mötte upp alla och jag tog ytterligare en cider. Sedan var det bara att trycka in alla i en ny taxi och vi drog till Edelweiss i Solna. Första gången jag var där och det var faktiskt bättre än jag väntat mig, positivt överraskad med andra ord. En väldigt trevlig kväll som slutade med en mycket full Emilie, Limousine, Slagsmål och en aningens sentimentalitet från min sida.



När vi kom hem runt 5-6 tiden på morgonen så gav älskling mig en tunnbrödsmacka med ost och sen deckade jag ihop totalt och vi sov fram till halv ett nångång på lördagen. Hela den dagen tog vi det bara lugnt, gick och handlade lite och hade myskväll framför tv:n med chips.

Igår var det ruskigt varmt, precis som idag. Jag rinner nästan iväg känns det som stundtals, men jag vill ändå inte klaga på det fina sommarvädret som vi faktiskt får nu äntligen! :) Trots värmeslag och en aning solsting vandrade vi iväg till golfängarna igår och spelade minigolf. Det har vi gjort minst en gång varje sommar nu. Det har blivit tradition för oss! Fast det var synd att det var min tur att torska det här året, nästa gång ska du få feting stryk pälskling! ;)
Efter golfrundan köpte vi glass och satt på en parkbänk och njöt.
 ... Älskling fokuserar ... "Man kan aldrig titta för mycket på bollen"

På kvällen sen så kom min Hugo över en stund och det blev massa skitsnack :) Alltid lika härligt!

Nu ska jag återgå till tvättandet och sen ska jag käka Meloooon med baby.

Puss.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0