Jag älskar överraskningar.

Idag har jag gått till sumpan med bästa Nattis, skönt men ruskigt varmt! Jag har varit på banken och jag har handlat mat och lite andra prylar. Tvättat två maskiner har jag också gjort idag, samt sökt ett par nya jobb^^
Jag har också blivit överraskad av mitt gullefjun idag. :) När jag kom hem från sumpan var han redan hemma hos mig och stog med ett paket i handen! Hihi, Du är världens sötaste älskling!


Vad det var i paketet?

- Jo hela första säsongen av Vänner! :)
Så nu ska jag börja samla på alla säsonger. Vänner is the shit! Antagligen världshistoriens härligaste komediserie!

Till middag käkade vi Cesarsallad med vitlöksbaguette. Asgott! Nu ska jag mysa ihop mig med darling i soffan och glo på American Pie :)


Over and out.

Kommentarer
Skrivet av: hugo

NAAAAAAAAAAAAW:D

2008-07-29 @ 22:12:17

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0