Hurtbulle.

Den sista juli idag. Redan =/ Sommaren ska alltid gå så himla fort!

Jag har varit hurtig värre idag, mötte upp Nathalie klockan 08.00 och sedan var vi ute och gick i ca 45 minuter, jävligt otippat men jävligt bra! Det är så skönt när man kommer hem sen och duschar och käkar frulle :) Känner mig lite detoxad på slagg typ :P

Vad händer annars idag då?
Ska städa (igen), det blir lätt skitigt när jag och älskling "bor" tillsammans har jag märkt. Ska handla och laga någon god middag till ikväll, ska även fortsätta att söka jobb. Har spanat in ett par stycken som inte vore helt fel att få höhö.
Dä ä' ba å kämpa!

Jag vill tatuera mig!


Kommentarer
Skrivet av: Nattis

vem fan är nathalie;)

2008-08-01 @ 19:38:31

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0