Himlen runt hörnet.

Shit att jag inte tröttnar på den låten! Både originalversionen med Lisa Nilsson och lite roliga remixer. Det finns en svensk hiphop version på den som passar rätt bra in på mitt liv!
Just nu sitter jag bara inne på msn och muppar och är inne på youtube där "Himlen runt hörnet" går på repeat.

Filmen var förresten bra ända till slutet, blev lite sorgligt då. Jag råkade visst börja böla lite också, men det är ju inget ovanligt :P

Ååååh jag har inredningsdrömmar och "behov" ... Vill (ännu) en gång göra om mitt rum, men ekonomin räcker inte till tyvärr. Hade den funnits hade jag istället letat lägenhet som en tok. Jag vill flytta!! Tänk att jag bott i den här lägenheten i hela mitt liv. Det är ett mysigt hem och allt, men jag är ju så otroligt trött på den så det finns inte. Vill veckla ut mina vingar och flyyyyyyga... en liten bit iallafall :P

Nej om man ska sova snart kanske, det blir till Willys i ottan imorgon!
Godnatt folket.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0