Gratis bio :)

Jag älskar att gå på bio och jag älskar att shoppa!! Jag älskar det ännu mer om det är gratis.. Gör inte du?

På den här sidan kan man lätt tjäna ihop poäng gratis som kan bytas ut mot antingen biocheckar eller presentkort. Det finns flera butiker man kan välja att utnyttja sitt presentkort på.. Exempelvis H&M, Åhléns, Kicks, Bianco, Mio, Guldfynd, Bokia, Siba, Vero Moda, Lagerhaus, Gallerix eller varför inte ta en upplevelse på Kolmården eller kryssa med Birka Cruises?
Det finns ännu fler...

Om ni vill bli värvade av mig så får ni 25 extra poäng utöver de 50 poäng man får som startbonus :) Klicka bara på länken och bli medlem helt gratis.

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=54061

Tack så jättemycket! :)

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0