En ny vecka!

Godmorgon!
Jiisus idag har jag mycket att städa. Diska, dammtorka och dammsuga. Älskling har bott här i flera dagar nu och eftersom vi festat en del, så har diskning och sånt inte hamnat som första prioritet kanske.
Ja, i lördags var vi på krogen och lyssnade på musik och drack. Det blev en ganska kort visit dock, men det hindrade inte oss från att ha efterfest för oss själva hemma :) Lyssna på mer musik och spela massa kort, medan det klunkades det ena och det andra. Inte förrän runt 07.00 blev det sängdags och då sov vi ganska länge på söndagen. Mesta delen av den dagen spenderades i sängen faktiskt. Vi kollade på massa filmer, bland annat "Gisslan", "Sleepy hollow" och "På smällen". Enda gången vi gick ut var för att köpa food från donken haha! Anledningen till det var främst för att vi ville ha coca-cola glasen som de har kampanj på nu. Den här veckan var det färgen rosa som gällde, perfekt! :)  

   Fast våra glas är ju i en svag rosa nyans 8-)


Nu är baby på jobbet och jag sitter här och söker jobb, samt bloggar lite och trycker i mig två mackor. Jag ska snart sätta fart med städningen också! Vore kul om det kunde bli lite fint här igen nu och inte att det ser ut som en riktig jäkla svinstia. Yes, sometimes I am a pig!
Hare gött och nöff.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0