Mitt Internet är fuckat.

Och det är anledningen till den sugiga uppdateringen. I miss my blogg, skumt nog. Aja det blir lite mer skrivet sen när mitt internet bestämmer sig för att fungera igen!

Jag väntar fortfarande på dig.
Mina tankar skiftar galet och jag funderar och funderar. Vissa saker har jag iallafall kommit fram till men vad hjälper det? Suck jag vill inte ha det såhär. Saknar dig. Vet att jag inte får säga det eller ens säga något till dig, så därför gör jag inte det. Vi har inte pratat på ungefär sex veckor nu och jag ljuger inte när jag säger att det smärtar varje sekund. Jag tittar på ditt julkort och vågar inte skicka det ens. Jag vill inte hata dig, få mig inte att hata dig. Snälla.

Jag saknar dig.
Jag saknar dig.
Jag saknar dig.


Imorgon är det julafton. God Jul på er alla! Jag ska försöka låta bli att gråta under julen. Min metod blir att än en gång svälja mitt hjärta och klistra på ett falskt leende.

I don't want a lot this Christmas, there is just one thing I need. 
I don't care about the presents underneath my Christmas-tree.
I just want you for my own, more than you could ever know,
Make my wish come true...
All I want for Christmas is YOU.

Jag hatar alla horiga slynor som helt plötsligt kommer och är så jävla "söta och charmiga", skaffa någon annan att gulligulla med och försök att charma någon annan istället. Usch äckliga slampor.

Måste logga från den här datorn nu. Men ja, God Jul.
Älskar dig mest.

Kommentarer

Ordet är fritt

Ditt fina namn?:
Ska jag komma ihåg dig?

Din mail: (endast jag som ser den)

Har du också en blogg?

Skriv dina ord här!

Trackback
RSS 2.0